dinsdag 9 juli 2013

Swatches S.oliver nagellak


S.Oliver is een kledingmerk  dat verkocht word in verschillende kleding winkels. Ik was in een winkel en toen had ik het over nagellak, dat ik daar helemaal aan verslaafd ben. Toen kwam de verkoopster met deze kleurtjes ik had deze nog nooit gezien. Er staan geen nummers of namen van kleuren erbij omdat ze die niet hebben. Maar kijk verder naar de swatches.



Deze mintgroene kleur vind ik wel erg mooi maar ik ben er niet tevreden over. Hij dekt met twee laagjes bijna helemaal, maar als je twee laagjes aanbrengt droogt hij niet goed. Je kan uren wachten maar hij is nog niet goed gedroogd.


 


Deze kleur oogt op de foto een beetje rood oranje achtig maar hij is fel roze. Deze droogt wel goed en dekt in één royale laag. Ik vind hem erg mooi

Conclusie, ik ben over de roze wel te spreken. Maar over de mintgroene kleur niet.

Love,

Francien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten