woensdag 3 juli 2013

Schoolspullen van Hema 2013

Ook dit jaar heeft  Hema weer ontzettend leuke schoolspullen uit gebracht. Ik was eerst naar de V&D gegaan om daar de kijken wat ze voor school spullen hadden, maar daar zag ik niet echt veel leuks. Toen bedacht ik me dat Hema natuurlijk ook schoolspullen had. Daar was ik gaan kijken, en ik ben aardig goed geslaagd!
Als eerste dit kaftpapier. Ik vind de buitenste erg vrolijk ook al zitten er geen kleurtjes op. Het kaftpapier zonder de print heb ik uit de andere kant van het schap gepakt. Het is eigenlijk voor jongens maar dat maakt mij niet veel uit want dat zie je toch niet. Het enige nadeel is dat het papier heel slap en dun is en daarom scheurt het sneller.

Ook deze schriftjes zijn voor jongens, maar nogmaals dat maakt mij allemaal vrij weinig uit. Deze worden per 4 verpakt, en hebben lijntjes papier. Ook hiervan is de kaft erg slap. maar dat vind ik niet zo erg want ik doe mijn schriften in mijn boeken want zo beschadigen ze niet zo snel.

En dan deze leuke dingen! Het zijn rolletjes tape met een printje (washi tape). Ik vind het echt heel schattig, want als je bijvoorbeeld zo'n rol kaftpapier hebt waar niks op staat kan je deze leuk versieren. Ze zijn verpakt per 2, dus als je 2 pakjes koopt heb je er meteen 4! Je hebt ze in verschillen de printjes, kleuren en maten, van heel dun tot heel dik. Hartstikke leuk om je eigen kaftpapier en schriftjes mee te versieren.


Deze etiketten zijn ook super cute! In één pakje zitten 4 vellen dus daar zou je bijna al je boeken mee kunnen beplakken. Er staan bloemetjes, vogeltjes op. Op ieder vel zitten ook 2 losse hartjes op die kan je dus gewoon op je kaftpapier plakken.

Hema goed gedaan dit jaar! Super leuke dingen (al zeg ik het zelf). De spullen die ik heb is lang nog niet alles dus jullie moeten zelf maar eens gaan kijken!

deze schoolpullen worden verkocht bij alle Hema filialen.

Love,

Francien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten