dinsdag 2 juli 2013

Swatches Kiko nail pollish in 393-325

Kiko is een merk dat  alleen in het buitenland word verkocht. zoals in Italië, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Portugal en Engeland. Ik vind ze erg mooi, maar het zijn meer kleuren voor in de winter.
Ik weet helaas niet of ze nog te koop zijn want ik had ze in de sale gekocht. Maar verder naar de swatches dus kijk mee.


 393


Deze dekt met 1 laagje eerlijk gezegd niet heel goed, maar ja. Het is een hele donker groene kleur. Je zou bijna kunnen zeggen dat het bruin is.
 

 325

 Ik ben fan! Dit kleurtje vind ik echt geweldig, hij is echt super mooi. Een beetje grijs groen achtig. Ik denk wel dat hij beter tot zijn recht was gekomen als ik 2 laagjes had gedaan.
 
kiko nail lacquer 4.90
 
Love,
 
Francien
 
 
 

 

 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten