vrijdag 2 mei 2014

Swatches Rimmel nagellak, Rita Ora collectie 703 White hot love



Rimmel heeft kort geleden een nieuwe collectie gelanceerd van Rita Ora. Het zijn echt super leuke kleurtjes. Toen ik gisteren naar het Kruidvat was voor een compact powder zag ik dit kleurtje en nam hem mee. Jammer genoeg heb ik niet alle kleurtjes maar wel deze. Ik was al heel lang opzoek naar een dekkende witte nagellak dus ik ben blij dat ik er een heb gevonden Kijk snel verder als je wilt zien wat ik van deze nagellak vind.




Dit is het flesje. Gewoon simpel wat ik eigenlijk best jammer vind voor een limeted edition collectie. Er zit wel een sticker op met Rita Ora erop in postzegel vorm. In het flesje zit 8 milliliter.


Hier zijn de swatches. Hij dekt prima in 2 laagjes en droogt prima. Het enige probleem is dat hij echt ontzettend streperig lak, zo zonde! Op de foto is het niet goed te zien maar in het echt wel. Laat me weten op jullie dit ook hebben.

Wat vinden jullie van dit lakje?

Love,

Francien



1 opmerking: