donderdag 1 mei 2014

Shoplog: SuperTrash, Abercrombie & Fitch, Holister, Kruidvat

 Hoera! ik heb weer een shoplog voor jullie. Het is nu vakantie ik heb nu weer meer tijd om wat artikelen te maken. Zaterdag ging is naar Düsseldorf en maandag naar Maastricht. Als eerste gingen we naar Abercrombie & Fitch een van mijn favoriete winkels onder SuperTrash. Toen ik daar naar binnen ging en naar het gedeelte waar een heel klein beetje sale lag had ik super leuke broeken gezien. Dat kwam wel goed uit omdat ik nodig aan nieuwe broeken toe ben. Zoals jullie misschien wel wisten was gisteren een super leuke actie bij het Kruidvat, 1+1 gatis. Mijn compact powder was kapot gevallen dus ik had een nieuwe nodig en ging daar kijken. Maar kijk snel verder als je wilt zien wat ik geshopt heb!


Toen ik in Düsseldorf was had ik deze broek gekocht en dat was ook meteen het enige wat ik daar had gekocht. Het enige jammere vind ik dat hij niet super skinny is, want het is een recht model. Daarom heb ik de pijpen opgerold, dan vind ik het wel leuk. Ik weet niet hoe het model precies heet maar het is een destroyed jeans. Hij had een fikse koring want hij koste eerst 98 euro en nu nog maar 30 euro. Daar word je toch blij van!


Ik was maandag in Maastricht en daar was ik naar Hollister gegaan. Daar hadden ze nu op alle tops 25% korting. Dus ook op dit shirtje. Hij is lichtblauw met bloemen erop en op de bloemen staat Hollister. Hij koste eerst 22 euro en nu nog maar 16.50.


Bij Hollister kocht ik ook nog dit vest. Je kan op de foto niet heel goed zien hoe hij eruit ziet en hoe hij valt. Hij lichtroze met wat witte spikkels en achter korter en voren wat langer. Alsof ze er in geknipt hebben. Hij is ook echt heel lekker zacht. Het vest koste 50 euro maar toen ik bij de kassa kwam koste hij nog maar 36,75. Onder de tops vielen dus ook vesten met 25% korting. dus dat valt nog eens mee!


Bij de Bijenkorf zag ik deze super leuke agenda voor 2014-2015 van SuperTrash liggen. Ik had hem al op de site gezien en ik vond hem echt super leuk. Ze hebben hem ik de kleuren roze en zwart. Ik besloot hem mee te nemen. Ik weet niet meer precies hoeveel hij koste, ik dacht 16,75.


Een tijdje geleden kocht ik nog dit topje van SuperTrash. Hij heeft een witte achterkant en wederom wat langer achter. De voorkant is wat geribbeld en heeft een leuke print. De top koste 50 euro.


Bij het kruidvat kocht ik deze poeder omdat mijn ander kapot was gevallen. Ik wilde eens wat anders proberen en had van een vriendin van mij: Britt van http://www.beautyistheanswer.blogspot.nl/ gehoord dat ze deze heel fijn vond. Ik nam hem mee, alleen weet ik de prijs niet meer.


Als laatste kocht ik dit lakje van Rimmel van de Rita Ora collectie. Het is een spier witte kleur. Persoonlijk vind ik dit echt heel leuk. Omdat die actie van 1+1 gratis was bij het Kruidvat had ik deze erbij gepakt. Hier komt binnenkort een review van op de site.


Love,

Francien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten