donderdag 12 juni 2014

Shoplog: SuperTrash en Longchamp


EINDELIJK! Een artikel, of nou ja...een shoplog. Ik heb het bloggen echt weer gemist. Ik heb het zo druk met school, en dat vind ik voor gaan. Ik hoop dat jullie me kunnen begrijpen. Ik heb de afgelopen weken in Amsterdam, Dusseldorf en Maastricht geshop en ik ga jullie laten zien wat mijn nieuwe aanwinsten zijn!
 Ik was een paar weken geleden in Amsterdam omdat mijn ouders naar een bruiloft moesten. Die dag erna ging mijn vader op vakantie en ging ik met mijn moeder en mij zus shoppen. Als eerste waren we naar de PC Hooftstraat gegaan omdat daar een SuperTrash is. Ik wilde super graag een paar espadrilles kopen en bij ST had ik de perfecte espadrilles gevonden!




Sorry ik krijg de foto maar niet gedraaid. Dit zijn mijn nieuwe ST espadrilles! Ik ben er zo ontzettend blij mee! Ze lopen heel lekker maar er zit een nadeel aan....je krijgt namelijk ONTZETTENDE blaren. De verkoopster zei dat iedereen dit had en je moet ze goed uitlopen. Ze zijn 100% leer binnen- en buitenkant. De prijs is 100 euro.

vorige week zaterdag gingen we naar Dusseldorf. Mijn moeder zei dat ik nodig een handtas nodig had. Ik stopte al mijn spullen in de tas van mijn moeder. We liepen op de Konings ale (ik weet niet of ik het goed schrijf) en kwamen langs de Longchamp winkel. We besloten om naar binnen te gaan. Al snel zag ik een tas die ik wel leuk en praktisch vond, en die heb ik uiteindelijk ook gekocht.


Oeehh wat zou er in zitten................?


Mijn nieuwe handtas! Hij lijkt echt super klein en dat dacht ik eerst ook. Maar er kan juist super veel in. Ik heb hem in een neutrale kleur gekozen omdat je dat gewoon met alles kan combineren. Hij koste 52 euro.


Wat ook heel handig is is dat je hem op kan vouwen. je kan er dan wel niks in doen. Maar het is een mooie extra.

Gisteren was ik naar Maastricht gegaan omdat je daar 50% korting op alle kreeg. Daar moest ik natuurlijk van profiteren als GROTE SuperTrash fan. Ik had drie dingen gekocht die ik super graag wilde hebben.


Deze rok vind ik zo mooi. Ik denk alleen niet dat ik hem snel naar school aan zou doen maar wel gewoon in de weekenden. Het lijkt nu een korte rok maar het is een maxi rok. er zit ook een hele hoge split in, die komt tot ongeveer in het midden van je boven been. Deze rok was eerst 100 en gisteren 50 euro. Deze korting was maar een dag dus nu is weer 100 euro. Vandaag is wel de sale bij SuperTrash begonnen met 30% korting. Het is een xs

Hier komt misschien een outfit post van.


Deze foto is niet heel goed sorry hiervoor. Ik had voor bij die rok een basic topje nodig en toen kwam de verkoopster hiermee. Hij koste gisteren 20 euro en nu weer 40 euro. Dit is een maat s.


En als allerlaatste deze top. Ik wilde hem zo graag mij is overal uitverkocht. Toen had ik een van der verkoopsters een berichtje gestuurd omdat ik hem in de etalage zag hangen. en nu heb ik hem eindelijk! Ik ben er echt zo blij mee! hij is best dik omdat hij een soort badstof aan de binnenkant heeft. Deze top was 30 euro en normaal 60 euro. Dit is een maat s.

Hopelijk vond jullie het leuk om te zien!

Love,

Francien

1 opmerking:

  1. Wauw, echt een hele leuke shoplog! Je espadrilles zijn echt heel erg leuk! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen