donderdag 10 april 2014

Victoria´s secret body mist: Mango Temptation


Vandaag heb ik eindelijk weer een review voor jullie! Dat is lang geleden zeg. Ik had proefwerkweek en ik het weekend was ik ook weg. Maar dat nu ter zijde. Vandaag ga ik deze heerlijke Victoria's Secret body mist voor jullie reviewen. Als ik over geuren moet schrijven vind ik dit altijd heel lastig, maar ik probeer het natuurlijk zo goed mogelijk voor jullie te doen. Lees snel verder voor de review.


Ik was een paar weken geleden in Italië omdat ik vanuit school een uitwisseling had. We waren in Rovigo. We vlogen terug vanaf Bologna. We moesten een roltrap op en opeens zei een vriendin van me: 'Kijk Francien, een Victoria's Secret!'. Ik was lichtelijk in shock. 'wat? een VS op Bologna airport, dat kan niet. En jawel, er was er eentje. Ik ging naar binnen en besloot te kijken bij de body producten.  En ik koos een body mist uit: Mango Temptation. Wat me wel meteen opviel was de prijs. Op Schiphol hoefde ik er maar 12 euro voor te betalen en hier 15.50.


Dit is de flacon. Het is een gewone spuit flacon met een mooi goud detail. Hij is van plastic en op de achterkant van de sticker die achter op de fles zit geplakt staat een mooi bloemen patroon op die je aan de binnenkant van de fles ziet. In de flacon zit 250 milliliter. Dat vind ik toch best veel en zo kan je er lekker lang mee doen.

En nu is natuurlijk de vraag hoe ruikt de body mist? Hij is heel zoet, echt mier zoet. dus als je daarvan houd is dit misschien wel een geur voor jou. Hij ruikt ook heel erg fruitig en een beetje naar bloemetjes. Er zit tenslotte mango en nectar en hibiscus in. Ik vind hem zelf echt heerlijk! dus zeker een aanrader als je van zoete geuren houd. Het enige verschil met een parfum is dat je hem niet zo heel sterk en lang ruikt maar het is en blijft natuurlijk een body mist.

Love,

Francien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten