vrijdag 7 maart 2014

Swatches Essence nagellak, Sparkle sand effect!

 


Als het gaat om Essence sand effect nagellak ben ik daar erg over te spreken. Niet alleen de nagellak maar het hele assortiment. Het is ook nog eens een lekker budget proof merk, daar zijn we allemaal blij mee! Altijd als ik naar Het Kruidvat ga neem ik meteen een kijkje in het schap van Essence en ik kijk natuurlijk ook naar de limited edition collecties. Willen jullie weten wat mijn mening is over deze nagellak klik dan snel verder voor de swatches!

 
 
Dit is het flesje, gewoon lekker basic. Op de dop zitten glittertjes en er staat op het een Sparkle sand effect lakje is. Je kunt het niet heel goed zien op de foto maar er zitten blauwe, groene, zilveren en oranje-rode shimmers in en er zit 8 milliliter in het flesje.
 

Ik vind het kwastje er fijn, hij heeft een groot en breed kwastje en het handvatje ligt lekker in de hand. Omdat het kwastje zo breed is heb je bijna in een keer je nagel gelakt. Nu over naar de swatches.


Dit is de nagellak op mijn nagels. Ik heb hier 2 laagjes aan gebracht. De nagellak dekt niet perfect maar het is niet storend. Je kan er een beetje mee spelen, je kan je nagels gewoon lakken maar je kan ook een soort ombre effect creëren. Er zijn wel twee nadelen van een sand effect lakje namelijk: Je krijgt het er net makkelijk af met nagellakremover en het chipt sneller dan andere gewone lakjes. Er is ook een dik pluspunt voor deze lak: Hij droogt in een rap tempo, ik denk dat hij met 2 laagjes bijna in één á twee minuten gedroogd is. Ik vind het namelijk vreselijk als je eeuwen moet wachten tot dat een nagellak gedroogd is.

Mijn conclusie is: Ik vind het een super fijn lakje, hij droogt en lakt snel en heeft mooie shimmers erin. Maar je krijgt hem er niet goed af met nagellakremover.

Have a great day!

Love,

Francien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten