maandag 10 maart 2014

Ontdekkingen Amerikaanse webshops

Amerikaanse cosmetica sites, Ik vind ze geweldig! En vooral de sites die MAC, Dior, Chanel, E.L.F enzovoorts. verkopen met sale erop. Vaak gaat het om restanten of producten waarvan het kartonnen doosje kapot is. Er kan dan soms een behoorlijke korting op zitten. Ik zag dan ook een Dior oogschaduw pallete met twee kleurtjes voor 15 euro! Daar gaat mijn hartje sneller van kloppen. Het enige nadeel van die sites is dat je je blauw betaald aan de verzendkosten. Dat heb je op de sites die ik hier onder ga noemen, heel jammer. Maat op iHerb niet. Wil je zien om welke sites het nog meer gaat? Klik dan snel verder!




Ik begin met iHerb deze site heb ik gevonden op een andere beautyblog van iemand. Ik weet even de naam niet meer. Ik was gaan kijken op de site, en ja hoor. Ik zag producten die ik op de site van Mascha voorbij zag komen. Amerikaanse merken die je in Nederland niet krijgt. En het beste is, Het is in dollars en dus goedkoper in euro's. Ook verkopen ze er Real Techniques voor de helft goedkoper. Als je de blush kwast zal kopen ben je op een Nederlands site ongeveer 12 euro kwijt en daar 6. Wat ik had gelezen op die blog waar ik deze site had gezien is dat je moet uitkijken hoeveel je uitgeeft. Zij adviseert om niet meer dan voor 22 euro een bestelling te plaatsen anders zou je douane kosten moeten betalen en soms kan dat best veel zijn. De verzendkosten daarin tegen zijn maar 6 euro naar Nederland dus dat scheelt weer.


Nu verder naar deze site. Wederom is deze echt geweldig! Ik ben op deze site gekomen door Vera, van www.veracamilla.nl. Je kan er onder andere Dior, Chanel, Bobbi Brown, Urban decay, Benefit, Too Faced, Givenchy, guerlain, MAC en Nars Kopen. Een hele rij. Sommige dingen zijn heel goed afgeprijsd maar sommige niet. Maar nu komt het, Je moet maar liefst 27,95 dollar aan verzenkosten betalen! Dit vind ik zo ontzettend jammer, anders had ik er al lang wat besteld. Waarschijnlijk zou je hier ook weer douane kosten moeten betalen, geen idee hoeveel maar ik denk niet weinig en het ligt er denk ik ook wel aan hoeveel je koopt.


Deze site is eigenlijk het zelfde als Brigette's boutique maar heeft nog wat andere merken zoals: NYX en Wet n Wild enzovoorts. Zoals de site hierboven uitziet klopt niet meer, Hij is inmiddels veranderd. Ik weet eerlijk gezegd niet of je hier ook zoveel verzendkosten moet betalen maar ik denk het wel, het moet ten slotte ook uit Amerika komen.

Hebben jullie wel eens op een van deze sites besteld en wat zijn jullie ervaringen met deze sites?

Love,

Francien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten